10 vrsta AI alata za uspješan marketing sadržaja

10 vrsta AI alata za uspješan marketing sadržaja

10 vrsta AI alata za uspješan marketing sadržaja
December 29, 2023

Znate li da koncept sadržajnog marketinga datira iz 19. stoljeća kada je tvrtka John Deere Equipment objavljivala časopis za poljoprivrednike? To je bio rani oblik sadržajnog marketinga, pružajući informacije i vrijednost svojim kupcima.

Sadržajni marketing od tada je prošao dug put. Sada je ključan za stvaranje svijesti o brendu, interakcije i konverzije.

Sadržajni marketing danas zahtijeva više od puke kuracije članaka i blogova. Radi se o stvaranju sadržaja koji se ističe i postiže rezultate. Stoga je potreba za inovacijama u stvaranju i distribuciji sadržaja dovela do pojave umjetne inteligencije u sadržajnom marketingu.

5 Prednosti Korištenja Alata Umjetne Inteligencije za Uspješan Sadržajni Marketing Umjetna inteligencija (AI) postala je ogroman napredak u području sadržajnog marketinga. Alati umjetne inteligencije dizajnirani su za optimizaciju različitih aspekata sadržajnog marketinga, od generiranja sadržaja do distribucije. Oni donose mnoge prednosti, uključujući:

Povećana učinkovitost Alati umjetne inteligencije mogu automatizirati zadatke poput generiranja sadržaja i objavljivanja na društvenim medijima, štedeći dragocjeno vrijeme vašem timu. Prema istraživanju tvrtke HubSpot, 67% marketinških stručnjaka smatra da je ušteda vremena najznačajnija prednost korištenja AI-a u njihovim naporima u sadržajnom marketingu.

Poboljšana personalizacija Personalizacija je temelj uspješnog sadržajnog marketinga. Algoritmi umjetne inteligencije analiziraju korisničke preferencije kako bi isporučili personalizirani sadržaj. Prema izvještaju tvrtke Instapage, 88% marketinških stručnjaka vidjelo je mjerljivo poboljšanje svojih rezultata zbog personalizacije.

Donošenje odluka na temelju podataka Alati umjetne inteligencije pružaju operativne uvide iz analize podataka, omogućujući donošenje odluka temeljenih na podacima. Prema istraživanju tvrtke BrightEdge, 85% marketinških stručnjaka koji koriste AI kažu da dobivaju bolje rezultate.

Veća uključenost AI chatbotovi i algoritmi poboljšavaju uključenost korisnika nudeći odmah pomoć. Istraživanje tvrtke Intercom otkrilo je da je 61% marketinških stručnjaka chatbotova poboljšalo korisničko iskustvo, a korisnici cijenili brzo vrijeme odgovora AI chatbotova.

Povećan povrat ulaganja (ROI) Kampanje e-pošte potaknute AI-om isporučuju personalizirani sadržaj, dovodeći do većih stopa konverzije. Zapravo, istraživanje tvrtke Mailchimp sugerira da personalizirane e-poruke rezultiraju prosječnim povećanjem stopa otvaranja od 14,31% i povećanjem stopa klikanja od 100,95% u usporedbi s neosobnim e-porukama.

10 Neophodnih Vrsta Alata Umjetne Inteligencije Sada kada imamo kratak uvid u ulogu i prednosti AI-a u sadržajnom marketingu, raspravljajmo o deset vrsta AI alata koje možete koristiti za svoje kampanje.

Generiranje sadržaja putem AI-a inovativan je koncept. Mogu se koristiti u različite svrhe, uključujući blogove, videozapise, pa čak i ažuriranja društvenih medija.